Cum sa construiti un landing page: 15 lucruri pe care sa le verificati

Indiferent  daca configurati un landing page pentru prima data sau pentru a doua oara, este usor sa uitati ceva.

Este doar un tip de pagina pe site-ul dvs., dar exista o multime de piese in miscare de care aveti nevoie pentru a jongla. Unele dintre aceste parti in miscare sunt mai importante decat altele – daca se pierd in procesul de constructie, puteti pierde conversii valoroase.

Checklist Landing Page

Una dintre cele mai bune modalitati de a va asigura ca ati trecut prin toate piesele cand construiti un landing page este sa aveti un checklist pentru a avea la indemana toate lucrurile pe care trebuie sa le faceti. In acest fel, oricand doriti sa publicati o pagina de destinatie, puteti face o scanare rapida a tuturor elementelor esentiale pentru optimizarea fiecarui landing page pentru a genera clientii care depind de afacerea dvs.

Retineti ca aceasta lista de verificare este un punct de plecare – exista si alti pasi specifici si tehnologii pe care trebuie sa le luati atunci cand optimizati landing page-ul pentru succes.

Continutul landing page-ului  

Aceasta sectiune este dedicata intregului continut pe care il plasati pe landing page – si anume copia, imaginile si formularul. Este o vizualizare marita a elementelor pe care le creati pentru landing page. Pentru probleme de imagine mai mare, cum ar fi aspectul paginii de destinatie sau experienta utilizatorului, treceti la sectiunile de mai jos.

Creati un titlu utilizand cuvinte care pot fi actionate, valoroase.

Titlul landing page-ului este la fel ca orice alt titlu – ar trebui sa ii atraga pe oameni sa faca ceva. In acest caz, acest lucru completeaza formularul de pe landing page. Asigurati-va ca copia dvs. utilizeaza cuvinte orientate spre actiune care comunica valoarea ofertei in spatele paginii.

Asigurati-va ca titlul corespunde copiei sursa

Cum ajung oamenii pe landing page-ul dvs.? Doriti sa va asigurati ca copia de pe pagina se potriveste cu copia de la sursa de trimitere. De exemplu, daca traficul dvs. vine de la cineva care a facut click pe un CTA pe blogul dvs., ar trebui sa utilizati un limbaj similar in titlul pe care l-ati utilizat in CTA. Sursa de trimitere stabileste asteptarile cu privire la ceea ce va aparea pe landing page – nu ii lasati pe utilizatori sa faca click si sa fie dezamagiti.

Scrieti un subcapitol care descrie concis beneficiul ofertei

Ganditi-va la sub-antentul dvs. ca o extensie mai practica a titlului. Titlul dvs. ar trebui sa fie stralucitor, dar indicand ce vor primi oamenii prin completarea formularului. Sub-antentul dvs. este un slogan mult mai putin interesant – este foarte clar ce beneficii are oferta. Deci, daca titlul dvs. este “Ghidul dvs. pentru optimizarea anunturilor pe Facebook”, sub-antentul dvs. ar spune ceva de genul “Invatati cum sa atrageti mai mult trafic, potentiali clienti si clienti din Facebook”

Scrieti o copie in body care este scanabila, scrollabila si convingatoare

Inainte este copia reala a landing page-ului. Oamenii nu ar trebui sa citeasca aceasta parte a paginii pentru a afla care este oferta dvs. – titlurile si sub-antenturile ar trebui sa realizeze acest lucru. Dar daca doresc mai multe informatii despre oferta, copia din body este locul potrivit. Nu exista o lungime stabilita pe copie – asigurati-va ca este informativa si ispititoare, dar usor de scanat.

Punctele bullet pot ajuta la scanabilitate. De asemenea, ganditi-va la pastrarea paragrafelor numai in cateva propozitii – care ii vor ajuta pe utilizatorii de pe mobil, in special, sa scaneze prin pagina dvs.

Optimizati titlul paginii, URL-ul si meta-descrierea pentru cautare

Daca sperati sa obtineti trafic pe termen lung, vizitatorii si clientii din landing page, trebuie sa va optimizati pentru motoarele de cautare. Asigurati-va ca titlul paginii, URL-ul si descrierea meta-ului au toate cuvintele cheie in ele – nu neaparat pentru a va clasifica in motoarele de cautare, ci pentru a face utilizatorii sa faca click pe inregistrarea dvs. daca va gasesc acolo.

Includeti o imagine care arata utilizatorilor ce vor primi dupa completarea formularului din landing page

Oamenii spun mereu ca ar trebui sa folosesti o imagine “convingatoare”. Dar ce inseamna “convingatoare”? Cele mai bune imagini de pe landing page sunt cele care va spun ce se afla in spatele paginii. Deci, daca oamenii vor primi un ebook prin reclamele Facebook, imaginea dvs. ar trebui sa fie o reprezentare vizuala de inalta calitate a acestui ebook in reclamele Facebook. Nu ati pune o fotografie de inalta calitate, de exemplu, o plaja, chiar daca oferta dvs. promite sa aduca persoanei care a descaracat-o o majorare, ceea ce va ajunge sa permita acelei persoane sa ia o vacanta. Are sens?

Optimizati alt text-ul imaginii

Nu trebuie sa va optimizati niciodata marketing-ul pentru scenariile cele mai bune – credeti-ma, nu functioneaza niciodata asa in viata reala. Deci, chiar daca ati ales o imagine perfecta pentru landing page, este posibil sa nu apara. Poate ca este ceva in neregula cu browser-ul vizitatorului dvs. Poate ca este ceva in neregula cu website-ul dvs. Oricare ar fi motivul, asigurati-va ca aveti un plan de rezerva: adaugati alt text imaginilor. Bonus: textul este accesibil cu crawlere, astfel incat ar putea oferi motoarelor de cautare un motiv suplimentar pentru a va prezenta in rezultatele cautarilor.

Formularul Landing Page-ului

Asigurati-va ca formularul de captare a informatiilor are lungimea corespunzatoare

Formatul dvs. nu trebuie sa fie scurt sau lung pentru a fi eficient – trebuie doar sa corespunda obiectivului pe care il aveti pentru pagina. Deci, daca doriti o multime de contacte din formularul dvs., dar nu va pasa cat de calitative sunt, mentineti formularul scurt. Daca va intereseaza calitatea peste cantitate, faceti-o mai lunga. Cheia este sa cunoasteti obiectivul landing page-ului si sa va concentrati pe lungimea formularului.

Personalizati butonul de trimitere

Uitati-va la partea de jos a formularului tau. Butonu care transmite formularul spune “Trimiteti?” STOP. Acest buton ar trebui sa aiba si un limbaj orientat catre actiune. De exemplu, pe un landing page pentru un ebook, ati putea schimba acea copie cu “Obtineti ebook-ul gratuit acum!”. Mult mai bine decat genericul “Trimiteti”.

Permiteti formularului dvs. sa ofere un profil progresiv pentru vizitatorii care se intorc

Unii oameni care va completeaza formularele din landing page au completat deja formulare pe site-ul dvs., ceea ce inseamna ca, daca aveti o baza de date de contact, aveti deja informatiile. Deci, de ce sa le inregistrati informatiile de care nu aveti nevoie? In schimb, puteti activa profilarea progresiva – aceasta va afisa noi campuri formate pentru vizitatorii care se intorc. Veti primi mai multe informatii despre potentialii clienti si clientii dvs. si vor avea mult mai putine campuri de formate pentru a se ocupa de fiecare data cand vin pe website-ul dvs. (ceea ce este deosebit de util pentru telefonul mobil).

Schema Landing Page-ului

Acum, sa ne uitam la elementele care afecteaza pagina in ansamblu – nu doar la continutul pe care il creati.

 Asigurati-va de continutul landing page-ului sa treaca prin testul clipirii

Chiar daca ati verificat toate cele de mai sus din lista de sarcini a landing page-ului, trebuie totusi sa faceti un pas inapoi si sa faceti testul de “clipire”. Uitati-va la pagina dvs. timp de cinci secunde (timpul inainte de a fi nevoie sa clipiti din nou). Stiti despre ce este landing page-ul? Care este propunerea de valoare? Cum puteti obtine oferta din spatele landing page-ului? Daca nu, va trebui sa modificati din nou elementele de mai sus.

Eliminati bara de meniu de navigare de sus

Acesta este unul dintre lucrurile pe care trebuie sa le testati singuri pentru a confirma, dar din testele noastre am constatat ca eliminarea barei de navigare de top a imbunatatit ratele de conversie pe landing page-urile noastre. Daca faceti acelasi lucru cu landing page-urile dvs., verificati triplu pentru a va asigura ca navigatia de sus a disparut.

Asigurati-va ca aspectul paginii este receptiv la dispozitivele mobile

Doriti ca oamenii sa va poate completa formularul din landing page indiferent de dispozitivul pe care il utilizeaza. Dar daca vizitatorii dvs. de pe dispozitive mobile au un discomfort in momentul completarii formularului, sunt sanse sa nu il mai completeze. Prin urmare, asigurati-va ca aspectul landing page-ului este receptiv, astfel incat utilizatorii sa poata accesa landing page-ul dvs., indiferent de latimea browser-ului. Software-ul dvs. de marketing ar trebui sa aiba deja aceasta capacitate de coacere, dar este inteligent ca intotdeauna sa verificati de doua ori ca functioneaza inainte de a publica.

Experienta utilizatorului in landing page

Acum, sa vedem din nou unele dintre caracteristicile paginii care au un rol important in experienta utilizatorului cu website-ul dvs.

Asigurati-va de continutul inteligent sa contine simboluri logice de personalizare

Exista putine lucruri mai stanjenitoare si mai vizibile decat continutul inteligent, configurat prost. Probabil ca ati primit emal-uri inainte de a spune “Buna [Nume], nu?” acest lucru este nefericit, dar este vizibil doar pentru o singura persoana – nu oricine va va vizita landing page-ul. Deci, daca veti merge la o distanta suplimentara pentru a va personaliza landing page-ul cu jetoane inteligente, asigurati-va ca cele “implicite” sunt personalizate si logice in locul in care sunt utilizate. De exemplu puteti utiliza atunci cand nu aveti inregistrari de contact ale unei persoane in dosar, doar mesajul “Buna/Salut”, nu “Buna [Nume]”.

Creati o pagina de multumire si / sau email-uri de recuperare

Ultimul, dar nu cel din urma, asigurati-va ca intregul proces de conversie este functional. Dupa ce oamenii completeaza formularul, sunt trimisi catre o pagina de multumire? Functioneaza de fiecare data? Ei primesc un email de recuperare in cazul in care puteti urmari fiecare utilizator dupa au descarcat resursele dvs.? Asigurati-va ca toate acestea functioneaza corect.