eCommerce: 15 sfaturi esentiale pentru start up-uri

eCommerce hacking-ul de crestere este, in esenta, gasirea celor mai bune modalitati de a dobandi si de a pastra clientii, si de a fi in mod optim eficient.

Retelele de socializare, blogging-ul, marketing-ul prin influenta si retargeting-ul trebuie sa joace un rol in strategia dvs. de hacking pentru crestere daca trebuie sa iesiti in evidenta. Deci, sa sapam putin mai adanc si sa vorbim despre detaliile mai fine ale hacking-ului dvs. de-a lungul calatoriei consumatorului. Acest lucru presupune acordarea unei atentii deosebite ciclului de viata al consumatorului si folosirea unei serii de strategii de hacking pentru crestere si a practicilor cheie pentru a optimiza interactiunile clientilor cu magazinul dvs.

In esenta, ar trebui sa ascultati consumatorii, sa aveti un plan pentru a obtine incredere si pentru a imbunatati intotdeauna canalele dvs.

1.Intelegeti calatoria consumatorului

Este vital sa aveti o intelegere a comportamentului consumatorilor dvs. din momentul in care viziteaza pentru prima data site-ul dvs. si pana in momentul in care ii trimiteti un e-mail de multumire. Ar trebui sa acordati timp interactiunilor calatoriei fiecarui consumator astfel incat practicile dvs. de marketing si instrumentele sa aiba efect maxim.

Prima interactiune a consumatorilor in aceasta calatorie este in timpul etapei de constientizare, in care vizitatorii sunt expusi pentru prima data la brand-ul dvs. si ar trebui sa le atrageti atentia. Urmeaza etapa de examinare in care acestia cauta mai multe informatii. Si a treia este etapa de decizie in care trebuie sa oferiti dovezi clare ca dvs. aveti cel mai bun produs sau serviciu.

Pentru o discutie mai aprofundata, consultati acest articol despre modul de aplicare a strategiei de marketing pentru fiecare etapa a canalului de vanzari.

2.Analizati-va datele

Utilizati datele pe care canalele dvs. de marketing le genereaza pentru a va aborda mai eficient publicul. Aceasta practica este combustibilul pentru tehnicile si initiativele de hacking pentru crestere.

Urmariti valorile implicare pentru a vedea cum interactioneaza cumparatorii cu magazinul dvs., astfel incat sa puteti regla punctele de contact care necesita atentie. Cautati rata de abandon, rate scazute de conversie si comentarii negative si luati masuri pentru a rezolva problemele si interactiunile.

3.Remarket cu o atingere personala

Analizele dvs. va ofera o perspectiva asupra subgrupurilor din cadrul cumparatorilor si a perspectivelor dvs. si va permit sa va adaptati cu mai multa precizie mesajul. In acest fel, daca aveti clienti care cumpara costume de baie, puteti include sugestii de protectie solara in urmatorul newsletter pentru ei.

Daca aveti un segment care isi abandoneaza cart-ul de multe ori, puteti include un anunt pop-up care le ofera o reducere. Aceasta abordare extrem de individualizata este posibila numai prin utilizare analizelor si testarile ce functioneaza.

4.Testare A/B

Experimentele, sustinute de date, va permit sa ajutati practicile dvs. si sa gasiti cea mai buna solutie. Le puteti utiliza in retelele de socializare, cum ar fi Facebook Ads, pentru a testa ce versiune conduce la mai multe conversii. Luati in considerare utilizarea unor aplicatii cum ar fi Google Optimize.

Puteti, de asemenea, sa testati fecventa ferestrelor pop-up, solicitarilor chatbot si e-mailurilor. In mod ideal, ar trebui sa testati orice in magazinul dvs. care credeti ca poate fi imbunatatit. In acest fel, utilizati mereu dispozitivele de marketing pe care audienta dvs. raspunde cel mai bine.

5.Oferiti ocazia de feedback

Oferiti clientilor posibilitatea de a exprima incantarea sau frustrarile pentru a promova increderea si pentru a va ajuta sa va imbunatatiti. Unul dintre cele mai importante puncte de contact de-a lungul calatoriei consumatorilor este trimiterea unui e-mail de urmarire cu sondaj sau cu un card de evaluare care pune cateva intrebari cheie.

Chiar daca totul merge bine, tot castigi o marturie a consumatorului care va poate ajuta sa va intensificati apelul. Si daca un cumparator se plange, va ofera o sansa de a aborda problema si de a-si pastra loialitatea.

Tineti-va strategia sub control.

6.Proiectati-va pagina de pornire pentru a converti

Design-ul paginii web a fost impins la extreme de eficienta de catre firmele de design pentru un motiv. Nu subestimati puterea informatiilor si a structurii paginii dvs. de pornire. Folositi-l pentru a atrage atentia, pentru a va informa despre produsele si serviciile dvs. si apelati la actiune.

Pastrati pagina dvs. cu o pornire scurta, la punct si usor de navigat pentru a va imbunatati sansele de conversie.

7.Postari guest pe blog-uri relevante

Blogging-ul ar trebui sa fie o parte a strategiei dvs. de marketing de continut, astfel incat sa puteti oferi consumatorilor opinii de conducere si informatii despre produs in etapele de constientizare si de examinare a calatoriei cumparatorului.

Ar trebui sa faceti acest pas inainte si sa generati rezultate prin postarea pe blog-urile relevante din industrie. Aceasta practica va genera link-uri de calitate pentru site-ul dvs., va va ajuta sa va pozitionati mai bine si sa cresteti imaginea.

8.Continut Premium

Puneti un efort suplimentar intr-o bucata de continut premium pentru a oferi vizitatorilor dvs. atat titlul de lider dar va poate ajuta si sa va dezvoltati lista de e-mailuri.

Oferiti valoare cumparatorilor dvs. potentiali, ajutandu-i cu cercetari si studii de caz. De fiecare data cand ajuti un cititor nou, castigati un contact pe care il puteti captiva cu un mesaj personalizat prin e-mail.

9.Prioritizati retentia

Concentrati-va eforturile pe eliminarea tractiunii din calatoria cumparatorului si imbunatatirea constanta a serviciilor. Aceasta include comunicarea impecabila, interactiunile din retelele de socializare si abordarea problemelor in timp util.

Prioritizarea retentiei prin aceste strategii, pentru clienti, este una dintre cele mai importante hack-uri de crestere a succesului magazinului. Mentinerea angajamentului si a relatiilor robuste cu clientii dvs. duce adesea la incredere si la comenzi mai mari.

10.Stabiliti un program de recomandare

Cand ati dezvoltat o relatie buna cu cumparatorii si stiti ca sunt clienti satisfacuti, invitati-i sa impartaseasca experienta lor. Puteti merge chiar si cu un pas mai departe si puteti introduce un program de sesizare prin oferirea de stimulente, cum ar fi transportul gratuit pe o luna sau accesul la caracteristici premium.

Invitati-va clientii sa va faca referire la reteaua lor cu un memento pe e-mailurile lor si pe retelele de socializare sau cu un pop-up pe site. Consumatorii sunt mult mai receptivi la recomandarile de la egal la egal decat reclamele si le place sa primeasca ceva gratuit.

Nu va opriti niciodata imbunatatirea strategiilor de marketing.

11.Limitati distragerea navigatiei

Stati pe partea de sus a design-ului pe parcursul calatoriei cumparatorului. Este vital sa utilizati indicatii vizuale pentru a capta atentia vizitatorilor. Apelul dvs. la actiune ar trebui sa aiba aceeasi culoare in toate paginile si sa se evidentieze fata de restul textului si imaginilor de pe site.

In plus, ar trebui sa eliminati orice aglomeratie de pe pagina dvs. de pornire, care ar putea distrage atentia vizitatorilor. Pagina dvs. de destinatie ar trebui sa aiba optiuni limitate de navigatie si indicii vizuale puternice pentru a ajuta utilizatorii sa graviteze la CTA(call to action).

12.Utilizati ferestrele pop-up pentru a reduce carucioarele abandonate

Este aproape imposibil sa rulati astazi un side de eCommerce de succes fara a utiliza aplicatii pentru a imbunatati interactiunile utilizatorilor. Daca nu sunteti sigur ce ar functiona, vizitati cateva site-uri rivale pentru a vedea unde se afla industria.

Aplicatiile pop-up pot oferi un stimulent in ultimul moment pentru a face vizitatorul sa cumpere, cum ar fi o reducere sau transport gratuit, si pentru a reduce rata de abandon. De asemenea, pot naviga la produse cheie sau pot include un cronomentru pentru a crea un sentiment de urgenta.

13.Numaratoarea inversa si declaratiile de urgenta

Numaratoare inversa este foarte utila atunci cand doriti sa creati un sentiment de urgenta. Ele pot crea, de asemenea, entuziasm pentru un eveniment de vanzari viitoare. Puteti atasa cronometrele produselor cheie sau le puteti incorpora intr-un pop-up care sa raspunda la interactiunile cumparatorilor.

De asemenea, puteti afisa numarul de persoane care au achizitionat articolul pentru a face apel la popularitatea acestuia. Cu toate acestea, A/B testeaza cronometrele inainte de a le pune la dispozitie in magazin pentru a afla unde sunt cele mai eficiente pentru publicul dvs.

14.Continut generat de utilizatori

Marturii, recenzii si comentarii de la cumparatorii incantati sunt printre cei mai puternici conducatori de conversie. Incurajati utilizatorii sa va evalueze produsele si sa comenteze pe retelele de socializare.

Ati putea merge chiar si mai departe si oferiti stimulente pentru recenzii video. Videoclipurile cresc tot mai mult in popularitate si transmit emotii si incantare mai bine decat orice alt mediu.

15.Sugerati produse asemanatoare

Aveti multe oportunitati de-a lungul calatoriei consumatorilor pentru a va incanta clientii cu o sugestie in timp util. Puteti recomanda produse asemanatoare pentru a vinde sau a schimba sau personaliza notificarile in continuare cu o aplicatie pop-up pe site-ul dvs.

Puteti include, de asemenea, o brosura in pachetul de livrare si chiar sa oferiti o mostra daca vindeti produse cosmetice sau suplimente. Acesta este un moment rar cand aveti atentia nedivulgata a cumparatorului, profitati de el!

Concluzie

Cand incepeti in domeniul eCommerce, optineti cat mai multa tractiune posibila. Ar trebui sa utilizati fiecare instrument la dispozitia dvs. pentru a va bucura si a va pastra clientii pentru a promova cresterea durabila. Strategiile de hacking in domeniul dezvoltarii eCommerce continua sa evolueze, asa ca ramaneti in fata si incercati sa va imbunatatiti in mod constant practicile actuale.