Cum sa creati un calendar pentru continutul retelelor de socializare

Managerii retelelor de socializare jongleaza cu o multime de sarcini in fiecare zi: postarea continutului pe mai multe canale, raspunsuri la comentarii, monitorizarea mentiunilor brand-ului dvs., citirea ultimelor tendinte. Ultimul lucru pe care il doriti este sa va grabiti sa postati o bucata de continut cu doua minute inainte de sedinta de la 9 dimineata.

Cum gestioneaza managerii toate postarile pe care trebuie sa le publice? Un calendar pentru continutul retelelor de socializare. Asa cum suna, un calendar pentru continut este o foaie de calcul in care scrieti postarile in avans si le alocati pentru anumite momente. In afara de mentinerea sanatatii dvs., un calendar pentru continut va poate ajuta sa continuati sa urmariti link-urile organizate si sa faceti mai usor evaluarea amestecului general de format si subiectul pe care il postati.

Fiecare dintre marele calendare pentru continut ar trebui sa aiba cateva lucruri:

  • Tab-uri pentru fiecare platforma (puteti folosi acest lucru pentru mai mult decat Facebook)
  • Un program de zi cu zi impartit pe intervale de timp
  • Coloane pentru mesaj, link, numele campaniei, numarul de caractere si imaginea
  • O vizualizare lunara pentru a planifica campanii mai mari

Programarea postarilor Facebook

Indiferent cat de departe va construiti calendarul pentru continutul retelelor de socializare, nu ati putea niciodata sa va faceti o vacanta daca nu ati planificat postarile. Din fericire, exista mai multe resurse disponibile pentru a va ajuta sa programati si sa automatizati postarea.

Pentru a programa o postare pe Facebook, incepeti prin crearea unei postari in caseta alba din partea superioara a cronologiei paginii dvs. In loc sa faceti click pe „Publicati”, selectati sageata mica de langa aceasta si alegeti „Programare”.

Pentru a gestiona toate postarile dvs. programate, gasiti „Instrumente de publicare” in partea de sus a paginii dvs. si faceti click pe „Postari programate” in coloana din stanga. Acolo puteti sa editati sau sa stergeti postari, precum si sa le previzualizati atat pentru vizualizarea desktop cat si pentru cea mobila.

Cel mai bun timp pentru a posta pe Facebook

Primim aceasta intrebare foarte des: Cat de des ar trebui sa postati pe Facebook? Si odata ce ati determinat cat de des, la ce momente ar trebui sa postati?

Pe cat de frustrant pare a fi, raspunsul la ambele intrebari este „depinde”. Regiunea dvs., obiectivele si cum interactioneaza publicul dvs. tinta cu platformele retelelor de socializare, acestea trebuie sa fie luate in considerare atunci cand stabiliti cele mai bune momente pentru a posta.

O regula buna este postarea de dupa-amiaza, de obicei intre orele 13:00 si 16:00. Daca postati in weekend, postati intre amiaza si ora 13:00

Cand Play Solutions a analizat cat de des ar trebui sa postati pe Facebook, rezultatele arata ca factorul principal este calitatea care depaseste cu mult cantitatea. Paginile cu peste 10.000 de urmaritori au fost singurele pagini care au beneficiat de postarile frecvente. Companiile cu mai putin de 10.000 de urmaritori care au postat de mai mult de 60 de ori pe luna au primit cu 60% mai putine click-uri pe post decat cei care au postat de cinci ori sau mai putin. In cele din urma, aceasta inseamna ca este mai bine sa fii selectiv cu privire la ceea ce publici decat sa coplesesti publicul cu continut. Petreceti mai putin timp creand o multime de postari si mai mult timp realizand mai multe interactiuni cu postarile de pe Facebook.