Cerinte generale

In numele clientului nostru – companie cu profil bancar, cautam candidatul potrivit pozitiei de Analist Suport, o persoana activa, responsabila, organizata atenta la detalii si care sa aiba cunostinte temeinice in domeniul software, constituind un mare avantaj experienta in proiecte bancare.

Cerinte tehnice/Experienta

  • Cunostinte/lucrul cu baze de date
  • Cunostinte de SQL, PL/ SQL,
  • Experienta in tehnologia Oracle – constituie avantaj
  • Cunostinte legate de produse si servicii bancare – constituie avantaj
  • Foarte bune abilitati de organizare si lucru in echipa.

Studii

  • Nivel de studii: superioare – facultate profil tehnic/economic;
  • Cunoastere buna a limbii engleze.

Responsabilitati principale

  • Analizeaza, clasifica si ofera suport pentru rezolvarea incidentelor pe baza specificatiilor primite;
  • Rezolva incidentele in conformitate cu aria de competenta alocata;
  • Escaladarea  incidentelor care nu pot fi rezolvate in cadrul echipei;
  • Elaboreaza si documenteaza solicitarile de parametrizare operationala;
  • Documenteaza si asigura suport constant pentru aplicatii;
    Documenteaza solutiile care pot fi livrate;
  • Monitorizeaza incidentele nerezolvate si verifica stadiul in care se afla rezolvarea acestora;
  • Informeaza utilizatorii despre stadiul rezolvarii incidentelor si verifica daca solutia propusa rezolva incidentul;

Beneficii

  • Dezvoltarea unei cariere intr-un domeniu dinamic si de actualitate;
  • Activarea intr-un mediu care faciliteaza dezvoltarea personala si profesionala;
  • Sprijin financiar pentru traininguri, cursuri si certificari.

 

Aplica pentru postul de „Analist Suport”:

  • Drop files here or
    Accepted file types: jpg, png, pdf, doc, docx.
  • * Campurile marcate sunt obligatorii.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.