JOB DESCRIPTION: SUPORT APLICATII BANCARE

Play Solutions este o companie care activeaza in domeniul IT(dezvoltare de aplicatii la cerere, integrare de sisteme, prezenta on-line, solutii cloud, outsourcing, etc.).

Prioritar, mergem pe tehnologia Oracle, fiind in acest sens si partener Gold.

Acoperim mai multe linii de business, prin solutiile noastre: bancar, retail, media, etc.

 

Cerinte generale

In numele clientului nostru – companie cu profil bancar, cautam candidatul potrivit pozitiei de Analist Suport, o persoana activa, responsabila, organizata atenta la detalii si care sa aiba cunostinte temeinice in domeniul software, constituind un mare avantaj experienta in proiecte bancare.

 

Cerinte tehnice/Experienta

Cunostinte pe cel putin unul dintre limbajele SQL, PL/SQL, T-SQL;

Cunostinte in tehnici de modelare date; experienta in utilizarea unor pachete software specializate (tehnici UML, XML) poate constitui un avantaj

Experienta in tehnologia Oracle constituie un avantaj

Lucrul cu pachete complexe software in dezvoltarea de aplicatii pentru domeniul bancar constituie un avantaj

Foarte bune abilitati de organizare si lucru in echipa.

Cunostinte legate de produse si servicii bancare – constituie avantaj.

 

Aptitudini si abilitati

Aptitudini de comunicare si prezentare;

Capacitate rapida de asimilare a noilor tehnologii;

Aptitudini de culegere, clasificare si interpretare a informatiilor;

Capacitate de a lucra cu oameni cu abilitati, experienta, departamente si nivel de management diferite;

Atentie concentrata si distributiva;

Capacitate de a derula si coordona mai multe activiati in acelasi timp;

Orientare catre rezultat.

 

Studii

Nivel de studii: superioare – facultate profil tehnic/economic;

Cunoastere buna a limbii engleze.

 

Responsabilitati principale

Analizeaza, clasifica si ofera suport pentru rezolvarea incidentelor pe baza specificatiilor primite;

Rezolva incidentele in conformitate cu aria de competenta alocata;

Escaladarea  incidentelor care nu pot fi rezolvate in cadrul echipei;

Elaboreaza si documenteaza solicitarile de parametrizare operationala;

Documenteaza si asigura suport constant pentru aplicatii;
Documenteaza solutiile care pot fi livrate;

Monitorizeaza incidentele nerezolvate si verifica stadiul in care se afla rezolvarea acestora;

Informeaza utilizatorii despre stadiul rezolvarii incidentelor si verifica daca solutia propusa rezolva incidentul;

 

Beneficii

Dezvoltarea unei cariere intr-un domeniu dinamic si de actualitate;

Activarea intr-un mediu care faciliteaza dezvoltarea personala si profesionala;

Sprijin financiar pentru traininguri, cursuri si certificari.

 

Apply now!

Name*:



Your Email*:



Resume*:

Puteti incarca fisiere de tipul pdf,doc,docx,txt,jpg,png,rar,zip,7z.

Dimensiunea maxima a fisierului uploadat este de 5MB.



Last name*:



Telephone*:



Job openings*: