03.

Outsourcing

Suntem mereu la curent cu toate inovatiile din domeniul it si suntem pregatiti sa le aplicam, pentru un succes maxim al afacerii tale.

Ce este Outsourcing-ul?

Outsourcing-ul este o practică de afaceri în care serviciile sau funcțiile de serviciu sunt contractate către o terță parte. În tehnologia informației, o inițiativă de externalizare cu un furnizor de tehnologie poate implica o serie de operațiuni, de la întreaga funcție IT la componente discrete, ușor de definit, cum ar fi recuperarea în caz de dezastru, servicii de rețea, dezvoltare de software sau testare QA.

Companiile pot alege să externalizeze serviciile IT onshore (în propria țară), nearshore (într-o țară vecină sau una în același timp) sau offshore (într-o țară mai îndepărtată). Externalizarea offshore și nearshore au fost în mod tradițional urmărite pentru a economisi costuri.

Personal bine pregătit

Furnizăm personalul de înaltă calitate de care ai nevoie pentru a îți susține afacerea și a atrage inovația. Indiferent dacă ai nevoie de angajați pe termen lung sau doar pentru proiecte pe termen scurt, îți vom furniza candidatul ideal pentru această poziție.Metodele noastre inovative de găsire a celor mai talentate resurse umane pentru un loc de muncă s-a dovedit a fi o abilitate valoroasă atât pentru clienții noștri, cât și pentru propriile noastre nevoi interne. Metodologia noastră de căutare executivă identifică middle și upper manageri, dar și specialiști în domenii specifice. Primul pas într-o misiune de căutare reușită este de a înțelege obiectivele clienților noștri și de a învăța despre compania lor, despre cultura corporativă și despre nevoile și așteptările acestora. Acesta este punctul de plecare pentru căutarea candidaților noștri.Folosind tehnicile personalizate, analizăm fundalul personal și profesional al candidaților și prezentăm clienților noștri cei mai calificați. După plasarea cu succes a noului angajat, putem să dezvoltăm recomandări pentru integrarea sa la noul loc de muncă și să oferim diferite nivele de coaching executiv.

Beneficiile și costurile externalizării

MODUL ÎN CARE SE FACE EXTERNALIZAREA VARIAZĂ ÎN FUNCȚIE DE SITUAȚIE, DAR BENEFICIILE SALE INCLUD ADESEA UNA SAU MAI MULTE DINTRE URMĂTOARELE:

Unele dintre riscurile externalizării includ:

TIMPUL DE ÎNTOARCERE AL INVESTIȚIEI MAI LENT

LIPSA CUNOȘTINȚELOR DESPRE AFACERI SAU DOMENIUL DE ACTIVITATE

LIMBAJ ȘI BARIERE CULTURALE

DIFERENȚELE DE FUS ORAR

LIPSA DE CONTROL

Externalizarea funcțiilor IT

În mod tradițional, funcțiile IT externalizate au intrat într-una din cele două categorii: externalizarea infrastructurii și externalizarea aplicațiilor. Externalizarea de infrastructură poate include capabilități de servicii de birou, outsourcing de centre de date, servicii de rețea, operațiuni de securitate sau gestionarea generală a infrastructurii.Externalizarea aplicațiilor poate include dezvoltarea de noi aplicații, întreținerea sistemelor vechi, serviciile de testare și de asigurare a calității sau implementarea și gestionarea software-urilor. Cu toate acestea, în lumea cloud-enabled din ziua de astăzi, outsourcing-ul IT poate include și relații cu furnizorii de software, infrastructură și diferite platforme.De fapt, serviciile cloud reprezintă o treime din piața externalizării, o parte care este destinată să se dezvolte. Aceste servicii sunt oferite din ce în ce mai mult nu numai de către furnizorii tradiționali de outsourcing, ci și de vânzătorii de software globali și de nișă sau chiar de companiile industriale care oferă servicii cu tehnologie.

Externalizarea și locurile de muncă

Termenul de externalizare este adesea folosit interschimbabil – și incorect – cu offshoring, de obicei de către cei care se află într-o dezbatere aprinsă. Dar offshoring-ul (sau, mai precis, outsourcing-ul offshore) este un subset de outsourcing în care o companie externalizează servicii unei terțe părți într-o altă țară decât cea în care se află compania clientului, de obicei pentru a profita de costurile forței de muncă mai mici. Acest subiect continuă să fie taxat politic, deoarece, spre deosebire de externalizarea internă, în care angajații au adesea ocazia de a-și păstra locul de muncă și de a transfera la externalizator, outsourcing-ul offshore este mai probabil să ducă la concedieri.Estimările locurilor de muncă strămutate sau locurilor de muncă create datorită offshoring-ului au tendința de a varia foarte mult din cauza lipsei de date fiabile, ceea ce face dificilă evaluarea efectului net asupra locurilor de muncă în IT. În unele cazuri, companiile globale și-au înființat propriile centre de servicii IT offshore pentru a reduce costurile sau a avea acces la abilități care ar putea să nu ducă la pierderi nete de locuri de muncă, dar care vor schimba locurile de muncă în locații din străinătate.Unele roluri, de obicei, offshored includ dezvoltarea de software, suport și gestionare a aplicațiilor, întreținere, testare, asistență tehnică / suport tehnic, dezvoltare de baze de date sau management și suport pentru infrastructură.În ultimii ani, furnizorii de servicii IT au început să majoreze investițiile în centrele de furnizare a informațiilor în SUA cu locații din America de Nord, iar acestea constituie o treime din noile locații de livrare (29 din totalul de 76) stabilite de furnizorii de servicii în 2016, potrivit unui raport al Everest Group, o firmă de consultanță și cercetare în domeniul IT și de afaceri.Cererea de tehnologii legate de transformarea digitală stârnește interes în anumite zone metropolitane. Furnizorii de outsourcing offshore au crescut, de asemenea, numărul angajărilor de profesioniști IT din SUA pentru a lupta împotriva potențialelor restricții sporite privind vizele H-1B pe care le folosesc pentru a aduce muncitorii offshore în SUA, care să lucreze la punctele de lucru ale clientului. Unii experți din industrie subliniază faptul că progresul automatizării și capacitățile robotice poate elimina de fapt mai multe locuri de muncă în IT decât externalizarea offshore.