02.

Business Intelligence

Cu serviciul nostru de Business Inteligence, analiza datelor nu a fost niciodata mai simpla. Multumita interfetei grafice interactive, acum poti beneficia de rapoarte amanuntite despre afacerea ta, printr-un simplu click.

powerful-analytics
Program complex de analiză

Analiza vizuală interactivă vă permite să dezlegați întrebări de afaceri spinoase și să ajungeți rapid la perspectivele prin care să vă creșteți afacerea. Serviciile noastre de „Business Intelligence” vă oferă analize relevante, pentru a pune întrebări mai profunde și pentru a oferi răspunsuri cât mai exacte.

fast-adoption-at-scale
Adaptare rapidă la nevoile tale

Când lucrul cu datele este ușor, distractiv și cu impact, se întâmplă lucruri uimitoare. Indiferent dacă realizezi registre de lucru și tablouri de bord, îți pui întrebări legate de analizele publicate de alții sau responsabile de a face datele mai utile pentru fiecare, soluțiile noastre de „Business Intelligence” ușurează obținerea de valoare din date.

big-data
Big Data

Explorarea și analizarea datelor mari transformă informațiile într-o perspectivă. Cu toate acestea, scara masivă, creșterea și varietatea de date sunt pur și simplu prea mult pentru a gestiona bazele de date tradiționale. Din acest motiv, companiile se îndreaptă spre tehnologii cum ar fi bazele de date Hadoop, Spark și NoSQL pentru a răspunde nevoilor lor de informație, care evoluează rapid.

Colaborăm în eaproape cu liderii din acest spațiu pentru a susține orice platformă pe care clienții noștri o aleg. Soluțiile noastre „Business Intelligence” vă permit să găsiți această valoare în datele companiei dar și în investițiile existente în aceste tehnologii, astfel încât compania dvs. să profite la maximum de datele sale. De la fabrici la firme de marketing, finanțe sau companii aeriene - ajutăm întreprinderile să vadă și să înțeleagă datele mari.

deliver-analytics-in-the-cloud
Furnizare rapoarte în Cloud

Abordarea noastră cu privire la tehnologia Cloud este simplă: îți oferim posibilitatea de a alege. Alegerea de a accesa datele și analizele tale de oriunde și flexibilitatea de a implementa soluțiile noastre acolo unde dorești. Soluțiile Cloud de la Play Solutions influențează investițiile existente fizic sau în Cloud, pentru a avea acces oricând la informațiile tale.

maximum-business-impact
Un impact maxim al afacerii tale

Platformele Big Data vă permit să colectați, să stocați și să gestionați mai multe date ca oricând. Formele anterioare nevăzute apar atunci când combinăm și analizăm eșantioane foarte mari de date. Aceste modele conțin informații esențiale despre afaceri care permit optimizarea proceselor de afaceri care traversează linii de departament.

consolidate-and-democratize-data
Consolidarea și democratizarea datelor

Soluțiile noastre reduc necesitatea de a centraliza rapoarte individuale de la mai multe software-uri sau baze de date. Consultați totul într-un singur loc și descoperiți noi modele pe care nu le-ați fi putut vedea utilizând rapoarte individuale separate. Mai mult, explorați aceste date prin ochii întregii organizații, având posibilitatea de a pune mai multe întrebări și de a face mai multe descoperiri.

going-from-good-enough-to-great
Evoluând de la „merge și așa” până la „perfect”

Vizualizarea amplă a rapoartelor nu numai că vă vor ajuta să înțelegeți mai multe despre datele dvs., vor oferi răspunsuri mai rapide, mai semnificative și chiar veți inspira pe alții să vă pună întrebări și să răspundă la întrebări noi.

business-dashboards
Tablou de bord pentru gestionarea afacerii

Un bun tablou de bord de afaceri oferă instant informațiile necesare. Un tablou de bord de afaceri combină performanța ridicată și ușurința de utilizare pentru a permite oricui să obțină răspunsuri bazate pe date, la întrebările lor mai profunde. Tabloul de bord cu soluții inteligente de afaceri permite utilizatorilor non-tehnici să-și genereze vizualizări interactive, în timp real, în doar câteva minute.

Cu doar câteva clicuri, pot combina sursele de date, pot adăuga filtre și pot analiza anumite informații. Partajarea unui tablou de bord nu necesită programare, indiferent dacă este pe serverul nostru sau pe orice portal sau pagină web. Cea mai bună parte este că vă puteți conecta la mai multe surse de date, oferind noi oportunități pentru a descoperi noi informații ascunse în datele dvs.

see-your-data-in-new-ways
Vizualizează-ți datele în noi forme

Acum poți lua rapid decizii informate. Conectează, modelează și apoi explorează-ți datele cu rapoarte vizuale pe care le poți viziona, publica și distribui. Soluțiile noastre se integrează cu alte instrumente, inclusiv Microsoft Excel, astfel încât să poți fi mai productiv și să lucrezi fără probleme cu soluțiile existente.

Conectează-te la datele tale oriunde locuiești. Apoi explorează-ți datele cu uimitoare vizualizări interactive.

Publică rapoarte și tablouri de bord, colaborează cu echipa ta și împărtășește informații în interiorul și în afara organizației tale.

Beneficiezi de acces fără probleme la toate informațiile, de la birou sau în timpul deplasării, cu aplicațiile Power BI construite de Microsoft, partenerii noștri și organizația dvs.

deepen-your-customer-knowledge
Aprofundează-ți cunoștintele despre clienți

Unul dintre motivele majore care stau la baza creșterii cererii de instrumente care furnizează Business Intelligence este că acum, mai mult ca niciodată, este extrem de important să înțelegi modul în care clienții tăi interacționează cu afacerea ta și cum să le captezi atenția cât mai bine - sau, mai precis, să îi încurajezi să te ajute. Fără aceste cunoștințe, este posibil să rămâi în spatele competiței tale.

Realitatea cu care se confruntă astăzi proprietarii de afaceri este că oamenii sunt mai puțin receptivi la oferte. Drumul obișnuit de la interesul inițial până la punctul de cumpărare s-a schimbat radical în ultimii cinci ani. În zilele noastre, accentul se pune mai degrabă pe implicare decât pe promovare; conturarea unui profil al potențialilor tăi clienți este mult mai utilă decât concentrarea pe tehnici depășite, "outbound" bazate pe vânzarea în masă. Soluții precum CRM sunt un instrument esențial pentru a furniza informațiile necesare și să îți adaptezi afacerea pentru a atrage clienți noi. Am vorbit despre conturarea datelor din diferite departamente; însă este la fel de important să subliniem și importanța implementării platformei pe care o alegi - între vânzări, marketing, servicii pentru clienți, operațiuni, dezvoltare de produse și finanțe. Acesta este direcția de lansare a "versiunii unice a adevărului" - profiluri holistice ale clienților bazate pe fiecare interacțiune cu compania ta, pe parcursul vizitei, indiferent de canalul de comunicare.

Aceasta este o adevărată soluție de inteligență comercială, oferind o perspectivă detaliată asupra comportamentului și tendințelor cumpărătorului și care îți permite să-ți îmbunătățești în consecință strategiile de vânzări, marketing și dezvoltare a afacerilor.

smart-decision-making
Luarea de decizii inteligente

În calitate de manager sau de proprietar al unei afaceri, este vital să fii la curent cu concluziile care reies din datele organizației tale. După cum știm cu toții, informația nu este egală cu inteligența! Acest lucru este valabil mai ales în cazul în care aceste informații sunt "sparte" în părți disparate ale afacerii tale.

Scopul principal al unei inițiative de BI este de a transforma informațiile companiei tale într-o perspectivă structurată și analizabilă - cu alte cuvinte, inteligență reală a afacerilor, care poate informa procesul decizional strategic din cadrul companiei. Bazându-ne pe experiențele proprii ale clienților noștri, este clar că accesul instant la informații nu duce numai la decizii de afaceri mai bune, ci va contribui în cele din urmă la o performanță financiară superioară.

Piatra de temelie pentru luarea deciziilor inteligente este un depozit centralizat unic, care alcătuiește date despre toate activitățile afacerii tale și despre interacțiunile cu clienții. Gestionarea relațiilor cu clienții (CRM) joacă un rol de neprețuit aici. Un CRM bine implementat acționează ca o punte de legătură între echipe și vă va permite să rulați rapoarte care oferă o gamă de valori cheie de afaceri - privind productivitatea, performanța personalului, preferințele produselor, ciclurile de vânzări, comportamentul clienților, clienții de bază, veniturile și tendințele pieței - toate gata pentru analiză de către echipa de management.

Este posibilă identificarea rapidă a hotspoturilor de performanță și semnalizarea în cazul în care procesele ar putea fi emulate în alte părți ale afacerii sau unde trebuie să se facă ajustări. Orice decizie care rezultă din aceasta se va baza mai degrabă pe fapte dure, decât pe presupuneri sau presupuneri.

deliver-an-outstanding-customer-experience
Oferă-le clienților o experiență memorabilă

Potrivit companiei Gartner, experiența clienților (CX) a devenit "noua frontieră de marketing" - și mai mult de două treimi dintre marketeri afirmă că firmele lor "concurează în cea mai mare parte pe baza CX." Prin urmare, este imperativ ca eforturile tale de cunoaștere a clienților să aducă rezultate în ceea ce privește creșterea CX, satisfacția generală a clienților și reținerea acestora.

În legătură cu ultimul nostru punct de vedere, accesul imediat la o statistică unică a clientului este elementul de bază aici. Este perfect realizabil, și oricine are nevoie de aceste informații poate avea o statistică la zi a fiecărui client, care să ia în considerare toate informațiile în timp real, inclusiv cazurile de servicii în curs de desfășurare, achizițiile anterioare și acțiunile de pe site-ul nostru. Aceasta oferă bazele pentru o îmbunătățire a serviciului de relații cu clienții, precum și acționarea rapidă atunci când un client ar putea fi în "modul de cumpărare". De asemenea, o astfel de statistică ajută și la gestionarea oricăror pericole, în cazul în care o defecțiune a serviciului riscă să afecteze CX. Unul dintre clienții noștri, Laura Mold, Director Executiv la SSG Recruitment Ltd.: "Având acces la toate informațiile noastre într-un singur loc, oriunde, oricând, am contribuit la îmbunătățirea acurateței și managementului datelor. Urmărirea interacțiunilor la zi permite companiei să îmbunătățească în mod substanțial angajamentul, sprijinul și experiența clienților noștri."

Având în vedere cunoștințele despre clienți noi, poți efectua și activități de segmentare pentru a identifica profilul tipic al clienților cei mai profitabili, ajutându-te să verifici dacă resursele sunt aplicate în mod corespunzător și dacă atragi tipul potrivit de perspective pentru a-ți atinge obiectivele de creștere a afacerii.

power-up-productivity
Creșterea productivității

Business Intelligence are potențialul de a elimina blocajele ineficiente, de a rafina procesele de afaceri existente, de a automatiza sarcinile de rutină și de a aduce noi nivele de organizare și prioritizare a muncii tuturor.

Creșterea eficienței și a productivității poate fi considerabilă, incluzând un serviciu responsiv cu clienții, o mai bună utilizare a timpului oamenilor de vânzări și o mai bună măsurare a ciclurilor de dezvoltare a produselor și a campaniilor de marketing.

Elementul de eficiență este, de asemenea, evident la un nivel mai înalt datorită rapoartelor automate și tablourilor de bord. Centralizarea datelor în sine și realizarea acestora pe orice dispozitiv prin Cloud reduce timpul de lucru al tuturor. Unul dintre clienții noștri ai căror angajați lucrează adesea de la distanță ne-a spus că soluția lor Cloud CRM a redus volumul apelurilor înapoi la birou - mărind în mod semnificativ productivitatea, nemaivorbind de integritatea datelor.

accelerate-return-on-investment
Recuperează-ți investiția rapid

Pentru a atinge toate punctele de mai sus, trebuie sa luăm în calcul o îmbunătățire vastă a rentabilității investiției în cadrul companiei - de la gestionarea eficienței zilnice, a măsurărilor de conversie a vânzărilor și a experienței clienților, până la analiza, modelarea și crafting-ul viitoarelor strategii de creștere.

Fără înțelegerea și disciplinele corecte, este ușor să renunți la vechile modalități de a face lucruri, în ipoteze și în preconcepții - în special în ceea ce privește comportamentul și preferințele clienților - și care ar putea să vă pună compania în întregime pe un curs greșit. cu scopul de a urmări, a informa, a ghida, a gestiona și a măsura experiența clienților - încorporând noțiunea fermă în cultura companiei că fiecare echipă și fiecare individ poartă responsabilitatea de a pune clientul în centrul afacerii.

După cum am sugerat deja, accentul este de departe de soluțiile specifice departamentului și de implementările la nivel de întreprindere care ajută companiile să mențină toate activitățile tactice și strategice ale afacerilor, aliniate strâns la obiectivele actuale. Acesta este motivul pentru care BI poate fi descris în mod succint ca oferind managerilor "o idee mai clară despre cât de bine funcționează companiile lor și dacă acestea sunt obiective de întâlnire".

Contactează-ne