Social Media: Beneficiile marketing-ului in retelele de socializare

Exista o varietate de motive pentru care compania dvs. ar trebui sa utilizeze retelele de socializare pentru marketing, pentru asta am creat o lista cu patru dintre cele mai benefice motive pe care trebuie sa le luam in considerare.

1.Cresterea notorietatii brand-ului

In 2018, in lumea retelelor de socializare au fost peste 3.2 miliarde de persoane. Datorita numarului foarte mare de persoane pe aceste retele, puteti vedea de ce asigurarea afacerii dvs. este de a distribui continuturi legate de produsele dvs., precum si detaliile despre compania dvs. prin intermediul unei platforme sau doua au potentialul de a va ajuta sa va imbunatatiti notorietatea brand-ului.

De fapt, retelele de socializare au dovedit sporirea gradului de notorietate a brand-urilor prin cresterea interactiunilor. Interactiunile retelelor include lucruri cum ar fi comentariile, aprecierile, actiunile si re-postarile. Retelele de socializare va ajuta, de asemenea, sa cresteti gradul de notorietate a brand-ului directionand traficul direct catre site-ul dvs. Puteti face acest lucru prin includerea de link-uri directe catre site-ul dvs. in profil, bio si postari.

2.Generati oportunitati si cresteti numarul de conversii

Promovarea si partajarea produselor pe retelele sociale este o modalitate simpla de a imbunatati generarea de oportunitati, de a creste conversiile si de a creste vanzarile, deoarece faceti publicitate catre publicul tinta care interactioneaza cu afacerea dvs., urmarind contul afacerii.

Iata cateva exemple de modalitati prin care puteti utiliza retelele de socializare pentru a genera mai multi clienti potentiali:

  • Creati concursuri pentru vizitatori si urmaritori pentru a participa la acestea prin cadrul profilului dvs.
  • Includeti link-uri catre site-ul dvs. si oferte in sectiunile bio ale profilurilor
  • Gazduiti videoclipuri live pentru a face anunturi despre produse si pentru a oferi actualizari sau detalii despre stiri interesante la compania dvs.
  • Implementati o campanie de marketing pe unul dintre canalele de socializare
  • Vindeti-va produsele prin profilurile dvs. De exemplu, puteti activa functia Facebook Shop sau Instagram Shopping in profilurile dvs. Aceste functii permit vizitatorilor si urmaritorilor sa faca click pe produsele pe care le-ati distribuit in postari pentru a vedea informatii precum pretul, materialul si marimea. Apoi, vizitatorii pot trece cu usurinta la checkout prin platforma si pot cumpara produsul direct de la dvs.

3.Cresterea relatiilor cu clientii

Prin conectarea si interactionarea cu urmaritorii dvs. de pe retelele de socializare, veti putea construi relatii de durata intre ele si afacerea dvs.  Puteti face acest lucru interactionand cu ei in mesajele dvs., raspunzand la intrebarile si comentariile lor si oferindu-le orice ajutor de care ar putea avea nevoie. De asemenea, puteti sa adresati intrebari despre produsele dvs., punctele lor de vedere sau sa creati cadouri care sa va ajute sa va construiti increderea si sa le aratati cat de mult le pretuiti contributia si sprijinul.

4.Invatati de la concurenta

Retelele de socializare sunt o modalitate foarte buna de a tine evidenta concurentei dvs. – fie ca este vorba de tactica, de produsele pe care le promoveaza, de campaniile pe care le implementeaza sau de nivelul de interactiune cu urmaritorii.

Retelele de socializare va permit sa aruncati o privire asupra a ceea ce este si ceea ce nu este de dezvoltat si, prin urmare, va ajuta sa decideti ce ar trebui sau nu ar trebui sa se schimbe in ceea ce priveste abordarea companiei dvs. In cele din urma, revizuirea conturilor sociale ale concurentilor dvs. va poate ajuta sa va asigurati ca marketing-ul dvs. se evidentiaza si este unic pentru brand-ul dvs.