Tot ce trebuie sa stii despre analizarea datelor in Instagram Analytics

Instagram are propria sa analiza nativa, care iti poate oferi o abundenta de informatii despre performanta ta pe platforma. Retine ca analizele sunt disponibile doar pentru profilurile de afaceri.

Pentru a accesa analizarea datelor profilului tau, acceseaza pagina de profil si apasa simbolul grafic din coltul din dreapta sus.

Sub Instagram Analytics, poti vedea date importante despre performanta profilului si a postarilor, cum ar fi urmatoarele:

  • Numarul total de vizite pe profil
  • Numarul total de click-uri pe website
  • Reach-ul total (numarul total de utilizatori unici care au vazut postarea ta)
  • Numarul total de impresii (numarul total de afisari ale postarilor tale)
  • Performanta fiecarei postari, aceasta include impresiile si interactiunile generate de fiecare postare
  • Numarul total de vizualizari in Story-urile tale

De asemenea, poti sa vezi informatii cheie despre publicul tau, inclusiv:

  • Numarul de urmaritori si tendintele recente de crestere
  • Informatii despre sex si varsta
  • Informatii despre zona audientei tale
  • Activitatea urmaritorilor, despartita in zile si ore, aceste informatii te pot ajuta sa determini varfurile de timp in care sa postezi

In timp ce aceste analize nu sunt la fel de sofisticate ca analizele datelor Facebook, acestea iti ofera o multime de informatii despre progresul pe platforma. Putem vedea modul in care impresiile, si interactiunile sunt in crestere sau in scadere de la o luna la alta.

Comparand aceste informatii cu postarile de cea mai buna performanta si analizand performantele acestora, poti detecta tendintele si modelele care te pot ajuta sa faci marketing mai eficient si pe termen lung.

Profitati la maximum de Instagram

Instagram este o platforma obligatorie pe care companiile de ecommerce trebuie sa le adauge la lista de marketing daca nu au facut deja acest lucru. Imbratiseaza-ti pe deplin diferitele caracteristici cu entuziasm, publicand in mod regulat diferite tipuri de continut si angajeaza-te cu publicul.